De Leegheid Van Relevante Informatie

Ken je dat?

Je bent lekker aan het schrijven maar die laatste zin wil maar niet komen. Dus schrijf je verder en verder en verder…

Ergens in die hele lange tekst bevindt zich de relevante informatie. Woorden waarop je toekomstige klanten zitten te wachten.

Klanten die waardering zoeken, gemakkelijker werk willen, gezond willen zijn, geen angst willen hebben, plezier willen maken, geld willen besparen, gemak zoeken, gelukkig willen zijn, er aantrekkelijk willen uitzien, meer vrije tijd willen en geld willen verdienen. En nog veel meer.

Klanten hebben behoeften. Alle klanten. Alle mensen. Over die behoeften gaat communicatie. En over de manier waarop jij mensen helpt het probleem van die behoeften op te lossen.

Jij hoofdpijn? Ik aspirine! Jij een mooi kapsel? Ik kan knippen! Jij bent druk? Ik leer je tijdmanagement!

Daarover schrijven is relevant. De leegheid van relevante informatie gaat over teksten waarin geen woord gemist kan worden en ieder nieuw woord er een te veel is.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.